close




又,







黑皮厭頂



 


This is the way you left me,

這就是你離開我的理由

I'm not pretending.

我不是在假裝

No hope, no love, no glory,No Happy Ending.

無希望,無愛情,無光彩,無結局

 

This is the way that we love,

這就是我們的戀情

Like it's forever.Then live the rest of our life,But not together.

看似是永恆的愛,直到永遠,但是我倆天各一方

Wake up in the morning, stumble on my lifeCan't get no love without sacrifice

早上醒來, 覺悟困擾著我的生命是要犧牲才能得到的愛情

If anything should happen, I guess I wish you wellA little bit of heaven, but a little bit of hell

如果事事能隨心所欲,我想我會祝福你事事如意,有一點悲傷,也有一點快樂.

This is the hardest story that I've ever told

我從未向別人傾訴這心酸的故事

No hope, or love, or gloryHappy endings gone forever more

,無希望,無愛情,無光彩,永遠無結局

I feel as if I'm wastin'And I'm wastin' everyday

我想我是白費心思,是的,我每天都在白費心思

This is the way you left me,

這就是你離開我的理由

I'm not pretending.No hope, no love, no glory,No Happy Ending.

我不是在假裝,,無希望,無愛情,無光彩,無結局

This is the way that we love,

這就是我們的戀情

Like it's forever.Then live the rest of our life,But not together.

看似是永恆的愛,直到永遠,但是我倆天各一方

2 o'clock in the morning, something's on my mindCan't get no rest; keep walkin' around

淩晨兩點,腦海思憶不停在轉,不能平靜下來,

If I pretend that nothin' ever went wrong, I can get to my sleepI can think that we just carried on

如果我能假裝錯誤沒發生過,我可以進入夢鄉,在夢中找尋我倆.









arrow
arrow
    全站熱搜

    ozaki124 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()